۲۱۹۶۸۷
۲ نظر
۲۰۵۷
۲ نظر
۲۰۵۷

مصرف قرص پروژسترون، لکه قهوه ای دیدم

در دوره مصرف ده روزه مدروکسی پروژسترون هستم، روز هفتم مصرف کردم، اما لکه های کم رنگ قهوه ای دیدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام،من در دوره مصرف ده روزه مدروکسی پروژسترون هستم،روز هفتم مصرف کردم،اما لکه های کم رنگ قهوه ای دیدم.سه روز باقی مانده رو مصرف کنم یا خیر و اگر خونریزی شروع نشد و لکه بینی ادامه داشت چیکار کنم؟؟؟؟
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز اگر در حین مصرف پروژسترون پریود شوید یعنی مشکل شما هورمونی نیست و ضایعه ای در داخل رحم وجود دارد که باعث خونریزی می شود، مانند: پولیپ رحم، فیبروم مخاطی یا آندومتر کلفت. برای تشخیص موارد ذکر شده لازم است به متخصص زنان مراجعه کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • گوناگون
  • مطالب مرتبط

نظر کاربران

  • fatemeh
    درباره مصرف قرص پروژسترون، لکه قهوه ای دیدم

    سلام خسته نباشید،دکتر برای بارداری و منظم شدن قاعدگی بمن قرص مدروکسی دادن دوماه هست استفاده کردم میخاستم ببینم این ماه هم نیاز هست استفاده کنم یا نه؟و اینکه لکه بینی هم جز روزهای پریود محسوب میشه؟ خواهش میکنم جواب بدید به دکترم دسترسی ندارم.(البته قرصایی که دکتر برام تجویز کرده تموم شده و باید دوباره تهیه کنم)

    پاسخ ها

    • مدیر پایگاه

      همراه عزیز نی&zwnj;نی&zwnj;بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید
      https://bit.ly/31AMOqp

برای ارسال نظر کلیک کنید

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.