۲۲۲۳۶۶
۱۳۵۶
۱۳۵۶
پ

مصرف قرص اورژانسی، در آخرین روز سیکل

من با نامزدم توی آخرین روز دوره ام رابطه زناشویی داشتم و دخول انجام نشد، اما حس کردم منی داخل واژنم ریخته شده.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام
وقتتون بخیر
من با نامزدم تو آخرین روز دوره ام رابطه زناشویی داشتم و دخول انجام نشده اما حس کردم منی داخل واژنم ریخته شده و یک عدد قرص تنسی خوردم بعد از ۳ روز به صورت خفیف پریود شدم و الان بعد از ۳۵ روز هنوز پریود نشدم
میخواستم راهنماییم کنید
و اینکه من دخترم و باکره هستم
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود.
پ

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    هم اکنون دیگران می خوانند