۱۴۲۸۲۲
۲۳۴۳
۲۳۴۳

علت ناباروری زنان چیست؟

مشکلم این که نازایی دارم و با قرص پریود میشم. آیا این باعث ناباروریم شده؟

سوال:
سلام خسته نباشید من مشکلم این که نازایی دارم و با قرص پریود میشم .. آیا این باعث ناباروریم شده؟؟؟؟ ب خدا دیگه موندم چیکار کنم .... البته من پریود منظمی داشتم یک سال ک با قرص میشم.

جواب:
مصرف قرص مداوم ممکن است بعد از قطع تا شش ماه حتی یکسال تاخیر در بارداری بیاندازد ولی نازایی نمی دهد. نگران نباشید. شما تخمک گذاری احتمالا ندارید. باید متخصص زنان برایتان دارو برای القای تخمک گذاری تجویز کنند. توصیه می کنم برای نظم پریود از دمنوش رازیانه و یا بابونه روزانه استفاده کنید.
منبع: تبیان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • گوناگون
  • مطالب مرتبط

برای ارسال نظر کلیک کنید

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.