۳۸۸۹۵
۲۱۱۸
۲۱۱۸

داستان های کوتاه کودکانه، کدام جذاب‌تر است؟

«کدام زیباتر است؟» ۹ داستان کوتاه با موضوعات مذهبی است؛ قهرمانان این داستان‌ها کودکان و نوجوانانی هستند که در جامعه امروز ما زندگی می‌کنند و با مسایل مختلفی چون لزوم اتحاد، اهمیت تلاش و کوشش، بخشش و نقش قانون در جامعه روبه‌رو می‌شوند.

ایبنا: موسسه‌ی فرهنگی، هنری «قدر ولایت» جلد دوم از مجموعه‌ی «قصه‌های زندگی» را با نام «کدام زیباتر است؟» در کتابفروشی‌ها عرضه کرد

مجموعه‌ی داستان «کدام زیباتر است؟» را «شیوا سلامت» نوشته و «مرتضی امین» تصویرگری آن‌را برعهده داشته است.

«کدام زیباتر است؟» ۹ داستان کوتاه با موضوعات مذهبی است؛ قهرمانان این داستان‌ها کودکان و نوجوانانی هستند که در جامعه امروز ما زندگی می‌کنند و با مسایل مختلفی چون لزوم اتحاد، اهمیت تلاش و کوشش، بخشش و نقش قانون در جامعه روبه‌رو می‌شوند. مسایلی که بزرگ‌ترها با استفاده از دستورات دینی به حل آن‌ها کمک می‌کنند.

«رمز پیروزی»، «راه پدر»، «کدام زیباتر است؟»، «نامت چیست؟»، «همه جا قانون»، «حق مورچه‌ها»، «قرار خدا»، «امانت‌دار باش» و «بپرس» داستان‌های این مجموعه‌اند.

در بخشی از داستان «بپرس» از این کتاب می‌خوانید: «کریم خوشحال شد. وقتی نزدیک اذان شد با پدرش به مسجد رفت. بعد از نماز پیش امام جماعت مسجد رفت و سوال‌هایش را پرسید. روحانی مسجد با دقت به سوال‌های کریم گوش داد و بعد با خوشحالی دستی بر سر او کشید و گفت: «آفرین پسرم. این خیلی خوب است که تو در مورد خداوند فکر می‌کنی. از سوال‌هایت معلوم است که تو پسر باهوشی هستی اما پسرم! این را بدان که تو می‌توانی جواب خیلی از سوال‌هایت را از کتاب خدا، یعنی قرآن پیدا کنی. مثلا در مورد این‌که خداوند چه شکلی است. خود خداوند در قرآن می‌فرماید که او مثل نور بلکه آفریننده نور است. پس خدا مانند نور، می‌تواند همه جا باشد و مثل خورشید با نورش به همه مهربانی کند.»»

موسسه‌ی فرهنگی، هنری «قدر ولایت» مجموعه داستان ۴۸ صفحه‌ای «کدام زیباتر است؟» را با شمارگان سه هزار نسخه و به بهای دو هزار تومان منتشر کرده است.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.