3103
کد: 125296
27 آبان 1396 - 19:58
امکانش هست مشکلی برای جنین بوجود بیاد؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان:من در هفته هفتم یا هشتم بارداری به علت آنفولانزای و تب شدید البته بدون اطلاع از بارداریم سه چهار عدد قرص استامینوفن کدویین استفاده کردم، الان تو هفته بیستو ششم هستم، امکانش هست مشکلی برای جنین بوجود بیاد؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز به هرحال دارو را شما مصرف کرده اید، حتما تا الان آزمایش ها و سونوها خوب بوده اند، معمولا عارضه خاصی ندارد، استرس نداشته باشید.

مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
زهرا سربزی
Iran, Islamic Republic of
02:26 - 1398/09/28
0
س می خواستم بدونم من بچه نا خواسته بوده و گرمینه در بارداری زیاد مصرف کردم سو نو هم نرفتم ۴ ماهه حامله ام
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: