3834
کد: 166791
05 بهمن 1396 - 16:39
کیست اندومتریوز 9 سانت داشتم با مصرف یک دوره قرص دانازول اندازه ان 5 سانت شد، بعد از تزریق زولادکس 7 روز لکه بینی داشتم بعد از 3 روز دوباره دچاره لکه بینی شدم ؟
 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام. کیست اندومتریوز 9 سانت داشتم با مصرف یک دوره قرص دانازول اندازه ان 5 سانت شد و درد در قسمت چپم و درد در قسمت لگن داشتم که همگی برطرف شدند و با مراجعه به پزشک یک دوره دیگر به من دانازول تجویز کردند که با مصرف دانازول دچار لکه بینی شدم که با مراجعه بعدی به پزشکم به من امپول زولادکس تجویز کردند و بعد از تزریق زولادکس 7 روز لکه بینی داشتم بعد از 3 روز دوباره دچاره لکه بینی شدم و مشکل من هم همین لکه بینی است ؟

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
با توجه به کاهش سایز کیست و مشکل لکه بینی در شما بهتر است در این زمان اندازه ضخامت اندومتر مشخص شود و اینکه رحم با چه ضخامتی در حال حاضر ریزش نامنظم و لکه بینی ایجاد کرده است. 
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
راحله
Iran, Islamic Republic of
17:04 - 1398/06/09
0
سلام.من سابقه توده لیبراسیون در سینه دارم به دلیل مشاهده یک توده دیگر،پزشک برای من دانلود تجویز کردن.سه روز خوردم و بعد از سه روز دچار خونریزی شدم(حدود ده روز زودتر از زمان قاعدگی) ، این مورد طبیعی است و دارو را ادامه دهم یا به پزشک اطلاع بدم؟ ممنون
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: