1538
کد: 167371
11 بهمن 1396 - 09:00
متخصص داروی دوفاستون که گفتن بهتره رو معرفی کردند و از روز ۱۵ پریودی مصرف بشه ولی بعد از اتمام‌ پریودی دوباره پریود شدن با لکه بینی فراوان و خون خیلی زیاد و اصلا نه ۱۵ روز نکشیده و ۹ روزه باز پریود شدن تورو خدا راهنمایی کنین‌ چیکار کنیم ؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: همسرم مشکل دوران پریودی دارند و تنبلی تخمدان دارند و قرص سیپروترون کمپاند مصرف میکنن که عوارض خیلی زیادی دارن. متاسفانه میگرن هم دارن و داروهای میگرن تداخل داره با این دارو و متخصص داروی دوفاستون که گفتن بهتره رو معرفی کردن و از روز ۱۵ پریودی مصرف بشه ولی بعد از اتمام‌ پریودی دوباره پریود شدن با لکه بینی فراوان و خون خیلی زیاد و اصلا نه ۱۵ روز نکشیده و ۹ روزه باز پریود شدن تورو خدا راهنمایی کنین‌ چیکار کنیم پزشکش میگه باز صبر کن ۱۵ روز.

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
 بدون دیدن خانم و معاینه و آزمایشهای هورمونی و سونو نمیتوان نظر داد. ممکن است ناشی از زمینه خود بیماری (تنبلی تخمدان) باشد. ممکن است ناسازگاری دارو باشد. ممکن است علت جدیدی را در بررسیها پیدا کنیم. بعد از تشخیص میتوان برای درمان نظر داد.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: