674
کد: 193642
01 اسفند 1397 - 09:17
من حدودا بیستم دی ماه رابطه یه مقدار مخاطره امیز داشتم اما کنترل کردم که اتفاقی نیوفته و البته روز بعدش یک عدد لونژیل خوردم .
   سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام .وقت شما بخیر . خوشحالم که این امکان هست که بتونم ازینجا باشما مشاوره داشته باشم به کمکتون نیاز دارم .من حدودا بیستم دی ماه رابطه یه مقدار مخاطره امیز داشتم .اما کنترل کردم که اتفاقی نیوفته .و البته روز بعدش یک عدد لونژیل خوردم .از نوع یک عددی و قویتر حدودا یک ماه بعد ازون متوجه شدم که پریود نشدم .3بار تست بی بی چک انجام دادم و منفی بود و چندروز قبل ازمایش خون .hcg 2 بود و است منفی .الان خدود 12روزه از موعد مریودم میگذره .گاهی دردهایی دارم و ترشحات آب مانند اما هیچ خبری از خونریزی نیست نگرانم . کمکم میکنین لطفا؟
 
  پاسخ دکتر زینب توکل، دکترای تخصصی سلامت باروری:
دوست عزیز بروز اختلالات قاعدگی بعد از مصرف قرص اورژانسی یک امر طبیعی است. جای نگرانی وجود ندارد. به مرور قاعدگی شما مرتب می شود. از روش های اورژانسی استفاده نکنید چرا که با اختلال در سطح هورمونی خطرات جسمی به دنبال دارد. 
 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: