772
کد: 195517
28 اسفند 1397 - 11:05
من به خاطر پریود شدن زود به زود با فاصله ۱۸ روز  دکتر بهم قرص دوفاستون داد  درحالی که پرولاکتینمم بالاست.

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من به خاطر پریود شدن زود به زود با فاصله ۱۸ روز  دکتر بهم قرص دوفاستون داد  . درحالی که پرولاکتینمم بالاست و بروموکریپتین میخورم . تو سرچ فهمیدم این دو تا دارو با هم تداخل داره من چیکار کنم ؟ بروموکریپتین نخورم ؟ دکترمم رفته تعطیلات بعد عید میاد ! 

 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز میتوانید داروها را استفاده کنید ولی به طور همزمان نباشند مثلا یکی را صبح و دیگری را شب استفاده کنید.

مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
ستاره دمباله دار
Iran, Islamic Republic of
01:02 - 1399/01/11
0
سلام من پریودی سنگین لکه بینی داشتم دکتر سه دوره دوفاستون تجویز کردنند. بعد پاک شدن به مدت ۱۵ روز شبی دوتا. من دوره دوم روز دهم هست که دارم مصرف می کنم. تاری و چشم درد دارم. خیلی ناراحت و نگران هستم. الان هم که قرنتینه ایم. دکتر نیست. من باید چکار کنم. آیا مصرف را قطع کنم. چشمام خوب میشه. تو را به خدا کمکم کنید
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: