339
کد: 204426
31 تير 1398 - 08:35
با همسرم رابطه داشتم و دو بار قرص اورژانسی مصرف کردم.

  سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام دوستان عزیز نی نی بانی من و همسرم دقیقا بعد از پریودیم با هم رابطه داشتیماحساس کردم کمی منی وارد واژنم شدبخاطر همین قرص اورژانسی گرفتم ولی یه چن روز نگهش داشتم و مصرف نکردم قرصه رودو شب بعد دوباره رابطه داشتیم و بازم مشکوک شدم قرصه رو خوردم.الان تقریبا نزدیک ب یک هفته میگذره از اون موقه دیروز خونریزی داشتم امروز هم همینجوری ادامه داشتخونریزیم زیاده از خونریزی پریودیم هم بیشترهدلیلش چی میتونه باشهنگرانم الانماین خونریزیه دلیلش چیه و چقد ادامه دارهحاملگی خارج از رحم هسپریودی هست دلیلش چیه؟


 پاسخ دکتر زینب توکل، دکترای تخصصی سلامت باروری:
دوست عزیز بروز اختلالات قاعدگی بعد از مصرف قرص اورژانسی یک امر طبیعی است. جای نگرانی وجود ندارد. به مرور قاعدگی شما مرتب می شود. از روش های اورژانسی استفاده نکنید چرا که با اختلال در سطح هورمونی خطرات جسمی به دنبال دارد.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: