382
کد: 205691
14 مرداد 1398 - 08:08
بعد از رابطه قرص اورژانسی مصرف کردم و یک لکه خون دیدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام ببخشید یع راهنمایی ازتون میخوام و امید وارم نتیجه بگیرم من یه جنین ۶هفته ای رو ناخواسته سقط کردم ۱۶سال عمر دارم و یه هفته خونریزی داشتم یعنی او خون خود جنین بود فک کنم این ۴تا ۵روزه ک خونریزی قطع شده بود بعدقطع شدن خونریزی یع رابطه داشتم با همسرم و از ترس بچه دار شدن دوباره روز بعد بهم گفت ک با یدیه قرص اورژانس بخوری سه روز پیش یه قرص خوردم و بعدش هیچی مصرف نکردم الان ک از خواب بیدار شدم یه لکه خون دیدم دلیلش چی؟؟؟واقعا نگرانم بنظرتو قرص ضد بارداری بخورم یان یا اینکه این پریودی باشه

 پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: