187
کد: 214044
28 آبان 1398 - 13:58
من با نامزدم رابطه داشتم و بعد از آن پا درد و کمر درد گرفتم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خسته نباشین من ماه گذشته با همسرم رابطه سطحی داشتیم عقد هستیم مقداری از منی روی واژنم ریخت نمیدونم داخل شد یا نه بعد هفت ساعت قرص اورژانسی 1/5 مصرف کردم فردای اون روز یازدهم عادت ماهانه شدم پنج روز هم خونریزی داشتم دو روز هم لکه بینی بعد چند روز کمردرد و پا درد داشتم بعد خوب شدم از ماهای قبلی ی حالت تهوع داشتم الان چند روز از عادت ماهانه من گذشته و عادت ماهانه نشدم هنوز هر روز حالت پریودی بهم دست میده بعد آروم میشه بدنم بنظرتون دلیلش چیه

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: