303
کد: 214814
06 آذر 1398 - 17:28
من با نامزدم رابطه داشتم و خونریزی پریودم کم بود.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من با نامزدم روز آخر پریودیم معاشقه داشتیم و مایع روی واژن من ریخته شد و شستم و دو ساعت بعدش قرص اورژانسی اووسیز خوردم الان پنج روز میگذره و من دوباره پریود شدم با شدت کم. الان دیگه احتمال بارداری نیست؟این پریودی نشونه چیه؟من و نامزدم نگرانیم لطفا اگر امکان داره زود پاسخ بدید ممنون میشم

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
19:39 - 1398/09/06
0
سلام من یه روز بعد از اتمام پریودی اقدام به بارداری کردم اگه باردار باشم چند روز بعد مشخص میشه... علائمی هم داره؟؟؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: