476
کد: 216028
26 آذر 1398 - 18:39
من با نامزدم رابطه داشتم و قرص اورژانسی مصرف کردم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام و خسته نباشید. من رابطه بدون دخول در زمان پریودیم داشتم (البته شک داشتم که تموم شده یا خیر چون خونریزیم کم و بیشتر لکه بین بود) و مایه منی روی واژن ریخت بخاطر همین از سر احتیاط و چون نمیدونستم تموم شده پرودیم یا خیر، قرص اورژانسی طبق درستورالعملش مصرف کردم. حالا نامزدم من خیلی نگرانه و استرس داره که من با این وجود حامله بشم  الان ۵ روز گذشته و من با وجود اینکه مطمئن بودم پریودم تموم شدم دچار لکه بین شدم.لطفا دلیل قانع کننده بگین تا بتونم خیالشون رو راحت کنم و اینکه چون ممکنه تو دوران پریود مصرف کرده باشم قراره سیکل قاعدگیم‌ خیلی بهم بریزه درسته؟  
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز لکه بینی و خونریزی پس از مصرف قرص های اورژانسی طبیعیه معمولا تا سه سیکل نظم قاعدگی شما بهم می ریزد.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: