358
کد: 216271
02 دی 1398 - 11:28
من بعد از رابطه قرص اورژانسی مصرف کردم و لکه بینی دارم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من بعد از نزدیکی حدوده ۵-۶ ساعت بعد یک قرص اورژانسی خوردم بعد از ۱۲ ساعت قرص دیگه ی اورژانسی رو خوردم الان ۱هفتس لکه سیاه ازم خارج میشه بعداز ۱ هفته لکه خونی میاد ازم درست زمانیکه باید پریود بشم لکه خونی قرمز رنگ میاد ولی مثله پریودهای قبل زیاد نیست یعنی اصلا نمیدونم پریود شدم یا نه میشه بهم بگید که علائم بارداری هست یا نه؟ البته علائم بارداری ندارم یا اینکه از عوارض قرصه یا پریود شدم؟ آیا نیاز به آزمایش بارداری هست؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: