439
کد: 217111
24 دی 1398 - 15:20
من دوفاستون کردم و بعد از پریود لکه بینی دارم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من دو دوره دوفاستون مصرف کردم به علت لکه بینی سری سوم 5 روز مونده که قرصم تموم بشه لکه بینی شروع شد و بعدشم پریود شدم بعد از پریود چند روز لکه بینی داشتم یعنی قرص اثر نکرده چی کار باید بکنم؟

پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
خیر دوست عزیز این به معنای پاسخ دهی خوب قرص و فعال شدن تخمدان های شما است. برای تعیین خط بعدی درمان با پزشک خود مشورت کنید.

مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 2 نظر
در انتظار بررسی:0
مریم بهرامی
United Arab Emirates
02:38 - 1398/11/10
0
اقدام به بارداری کردم این ما از روز 16پریودی تا 10روز دوفاستون خوردم زمان پریودی بعدی که شروع شد وتموم شد دوروز پاک بودم اما دوباره لکه قهوه ای زیاد شروع شد الن یک هفته پاک نشدم .الان مشکلم چیه؟راستی ازمایش بتا دادم باردار نبودم
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

مريم ساعدي
Iraq
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
لكه بيني
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: