345
کد: 217454
02 بهمن 1398 - 14:11
من رابطه داشتم و قرص لونژیل مصرف کردم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: باسلام ی سوالی داشتم من ۲۲آذر ماه پریود شدم و درعرض ۳الی۴روز ب پایان رسید وبعد از اون ۲۹آذر ماه یک رابطه محافظت نشده داشتم بصورتی ک بعد از رابطه متوجه شدیم ک کاندوم پاره شده و منی داخل ریخته البته سریع شسشتو دادم و حتی لباس زیرمم خیس شده بود و حس کردم ک منی تخلیه شده و بلافاصله ۲عددقرص نولژیل۷۵خوردم و درست ۲۴ساعت بعد ی عدد قرص نولژیل۷۵خوردم و درست ۵روز عد ینی۴ام دی ماه اینا من ب مدت ۲الی۳روز لکه بینی حالت پریودی داشتم بیشتر از لکه بینی بود ولی کمتر ازخون قاعدگیه هربارم و الانم دیه بعد اون پریود نشدم میخاستم بدونم ایااحتمال بارداری هست خیلی نگرانم کمک کنید لطفا؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. برای ایجاد نظم قاعدگی به پزشک مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: