256
کد: 217530
05 بهمن 1398 - 11:14
من رابطه داشتم و بعد از مصرف قرص دچار خونریزی شدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من هفته ی پیش 5 شنبه نزدیکی داشتم و بعدش مقدار کمی منی روی واژنم (بیرون واژن) ریخت و ۴۸ساعت نشده دو قرص اورژانسی مصرف کردم در حالت عادی  دو سه روز بعد باید پریود میشدم اما از فردای مصرف قرص خونریزی دارم ب مقدار خیلی کم ک هی قطع میشه دلیلش چی میتونه باشه؟؟ایا پریود محسوب میشه؟؟باید چیکار کنم ک زیاد شه؟؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز شما اشتباه بزرگی انجام داده اید، بیش از حد قرص هورمونی مصرف کرده اید و آسیب جدی به هورمون ها وارد کرده اید. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. برای ایجاد نظم قاعدگی به پزشک مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: