321
کد: 217955
30 بهمن 1398 - 09:37
ترشحات صورتی رنگ دارم که رگه خونی مانند داخلش هست و 2 روز از تاریخ پریودم گذشته.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من 7روز قبل پریودم روزی 1عدد قرص اچ دی خوردم برای 2یا3 روز و 4روز مانده به شروع پریودی رابطه داشتم با پیشگیری طبیعی و بعدش 2قرص ال دی خوردم 2یا 3بار رابطه و مجموعا 4قرص ال دی خوردم هر بار 2تا.الان ترشحات صورتی رنگ دارم ک رگ خونی مانند داخلش هست و 2روز از تاریخ پریودم گذشته 
پریود من اغلب فقط ممکنه با یک روز اختلاف باشه. درمورد احتمال بارداری نگرانم 
 
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز کاملا مرتکب خطا شده اید بدن ما دوره های هورمونی مشخصی دارد که از طریق مغزی به تخمدان القا میشود. نحوه مصرف شما کاملا خطا است و به هیچ وجه مانع از بارداری نیست فقط به صورت اضافه هورمون بیرونی وارد بدن خود نموده اید که باعث بهم ریختن سیستم کل هورمونی میشود. در این موارد حتی اگر بارداری رخ ندهد ربطی به دارو ندارد و اگر دارو هم نمیخوردید باردار نمیشدید. بهتر است برای تنظیم دوباره سیستم بدن تحت نظر متخصص زنان باشید.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: