96
کد: 218173
07 اسفند 1398 - 12:29
چند روز پیش رابطه بدون دخول داشتم، چون شک داشتم قرص تنسی خوردم. چند روزه در ناحیه شکم درد دارم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام حدود یک ماه پیش با همسرم رابطه بدون دخول داشتم اما فقط ترشحات ممکنه به واژن رسیده باشه چون اب منی اصن نزدیک واژن نریختسه روز بعدش قرص ال دی خوردم ی دونه
نزدیک چهارروز پریودم عقب افتاد البته استرس شدید داشتماز اون اتفاق یک ماه میگذره چند روز پیش بازهم رابطه بدون دخول داشتم چون شک داشتم قرص تنسی خوردم چند روزه درد از ناحیه شکم دارم و حالت تهوع و استفراغ نزدیک دوهفته دیگ موعدمه ایا این ها علایم بارداریه؟برا فهمیدن الان بیبی چک ج میده؟ممنونم
 
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز کاملا مرتکب خطا شده اید بدن ما دوره های هورمونی مشخصی دارد که از طریق مغزی به تخمدان القا میشود. نحوه مصرف شما کاملا خطا و به هیچ وجه مانع از بارداری نیست فقط به صورت اضافه هورمون بیرونی وارد بدن خود نموده اید که باعث بهم ریختن سیستم کل هورمونی میشود. در این موارد حتی اگر بارداری رخ ندهد ربطی به دارو ندارد و اگر دارو هم نمیخوردید باردار نمیشدید. بهتر است برای تنظیم دوباره سیستم بدن تحت نظر متخصص زنان باشید. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: