184
کد: 219385
24 فروردين 1399 - 14:19
آزمایش هورمون دادم و در حد یه واحد پرولاکتینم از حد نرمال بالاتر بوده. دکتر قرص بروموزیت تجویز کرد.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام  وخسته نباشید عذر میخام که دسته بندی سوال رو الکی زدم
شرمنده من ازمایش هورمون دادم و در حد یه واحد پررولاکتینم از حد نرمال بالا تر بوده رفتم دکتر قرص بروموزیت تجویز کرد روزی نصف قرص 
حالا از وقتی میخورم به طرز خیلی افتضاحی حالت تهوع و سردرد داااغون بم دست میده درحدی که واقن ارومو قرار ندارم . و از شانس بد منم خوردم به تعطیلات دکترم نیس برم ویزیت شم 
حالا به نظر اساتید محترم قرص جایگزین هس که مصرف کنم یا اگ هم نیست به نظرتون قطعش کنم فلن تا وقتی برم پیشش مشکلی واسم ایجاد میکنه
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز در مورد نحوه مصرف قرص باید حتما با پزشکی که زیر نظرش هستید و شرایط شما را می داند مشورت کنید. زیرا قرص هورمونی است و نمی توان از راه دور بدون بررسی شرایط اظهار نظر کرد.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: