188
کد: 219860
10 ارديبهشت 1399 - 15:50
بعد از رابطه، قرص تنسی خوردم، امکانش هست با این شرایط بارداری صورت بگیره؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام
من دهم شروع پریودم بوده
تا ۱۷هم طول میکشه که در حد لکه بینی
دیروز من یه رابطه داشتم و دخول نداشتم
تماس با واژن با دست بوده
سعیم کردم که دستشون به آلت خودشون نخورده باشه که اب اولیه رو داشته باشه
اما چون استرس دارم قرص تنسی همون موقع خوردم
امکانش هست با این شرایط بادرداری صورت بگیره؟
بعد مصرف قرص که ۱۸ام بوده امروز ۲۳وم خونریزی داشتم 
دلیلش چیه نگرانم
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.
 
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز اگر مایع منی به میزان خیس شدن کامل به ناحیه ژنیتال نرسد مشکلی ندارد و حاملگی رخ نمیدهد.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: