175
کد: 220072
17 ارديبهشت 1399 - 16:50
به نظر شما تاخیر در قاعدگی این ماه به خاطر قرص اورژانسی میتونه باشه، یا طبیعیه؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام ،نامزدم 13 بهمن سال پیش پریود شد،وما 23 بهمن رابطه داشتیم،به دلیل در اومدن کاندوم ،مایع منی برروی واژن ریخت،بلافاصله یه قرص اورژانسی مصرف کرد،دوازده ساعت بعدم یکی دیگه،هفت روز بعدش یعنی 30 بهمن پریود شد با خونریزی شدید و چهار روز طول کشید،29 اسفندم دوباره پریود شد به مدت 4 روز ،ولی الان که 31 فروردینه هنوز پریود نشده،به نظر شما این تاخیر در قاعدگی این ماه به خاطر قرص اورژانسی میتونه باشه ،یا طبیعیه؟ با اینکه دوبار پریود شده نامزدم ،بازم ممکنه باردار باشه از اون رابطه؟چون تاخیر پریود داره تا الان  که 31 فروردینه، مرسی
 
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز قرص های اورژانسی به دلیل بهم زدن هورمون های بدن باعث اختلال کارکرد تخمدان ها می شوند و احتمال بارداری منتفی است. ولی مسئله اختلال عملکرد تخمدان و ضعیف شدن سیستم هورمونی برای نامزد شما مطرح است.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: