99
کد: 221067
18 خرداد 1399 - 08:35
دو ساعت بعد از رابطه ۲ تا قرص لونژیل ۰/۷۵ خوردم و بعد از ۱۰ ساعت حالت تهوع داشتم. میخواستم بدونم بازم لازمه قرص بخورم؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام با نامزدم رابطه داشتم ولی برای جلو گیری از بارداری ار مقعد رابطه بر قرار کردیم و مقداری از منی روی واژن من ریخته شد بنده باکره هستم با این حال ۲ ساعت بده رابطه ۲ تا قرص لونژیل ۰/۷۵ خوردم و بعد از ۱۰ ساعت حالت تهوع داشتم میخواستم بدونم بازم هست باز قرص بخورم ایا احتمال بار داری هست؟ ممنون میشم جواب بدید زود تر
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز احتمال شکست قرص یک تا دو درصد است. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: