306
کد: 221236
20 خرداد 1399 - 16:07
من از ترس پیشاب ۸ ساعت بعد از رابطه ۲ قرص اووسیز با هم مصرف کردم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خسته نباشید.من باکره هستم و یک روز بعد از پایان پریودی رابطه مقعدی داشتم و نامزد بنده در دستمال ارضا شدن اما من شک داشتم که کمی اب منی به واژنم برخورد کرده یا نه و قبل ارضاشدن هم الت نامزدم با الت من برخورد داشت و من از ترس پیشاب ۸ساعت بعداز رابطه ۲قرص اووسیز ۷۵ باهم مصرف کردم و حدود یک هفته بعداز مصرف قرص به مدت ۳روز خونریزی خیلی کم و قهوه ای رنگ داشتم با اینکه پریودیای من ۷روزس ایا این خونریزی همان پریودی بود؟احتمال بارداری وجود نداره؟خواهش میکنم پاسخ بدین خیلی استرس دارم 
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز چون پس از تماس جنسی خونریزی داشتید احتمال بارداری وجود ندارد. 
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.  
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: