167
کد: 222242
15 تير 1399 - 08:19
دوست من آزمایش خون داد، نوشته بود هفته چهارم. ۱۰ تا قرص سایتوتک مصرف کرد.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: درود
خسته نباشید.
دوست من ازمایش خون داد،نوشته بود هفته چهارم.
۱۰تا قرص سایتوتک مصرف کرد،یکی واژسنال و یکی زیر زبان،دوتا سی دقیقه.دوتا سی دقیقه سوم و چهارم هم هرکدام دوتا واژینال و یکی زبانی.
بعد حدودا شش ساعت خونریزی در ادرار داشته،اما کم بوده
صبح هم خونریزی خیلی کم داشته.با وجود اینک دل‌درد بسیار داشت.
الان بعد از گذشت ۲۰ساعت،دل‌درد کمتر شده و خونریزی قطع شده
خواستم بدونم در هفته چهارم میشه قرص مصرف کرد؟
اخه عده‌ای میگن باید هفته ششم به بعد باشه
الان بنظرتون باید چکار کنه؟
متشکر از راهنماییتون
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز حتما دوستتان سونوگرافی انجام دهند تا مشخص شود رحمشان پاک شده است یا خیر. سپس با جواب به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند. مصرف سایتوتک در نیمه اول بارداری باعث بروز آنومالی های جنینی می شود. خانمی که برای اقدام به ختم بارداری سایتوتک مصرف می کند باید بداند اگر بارداری با سایتوتک ختم نشد باید از کورتاژ استفاده کند. اگر سایتوتک به درستی قبل از هشت هفته استفاده شود احتمال موفقیت آن بیش از 70 درصد است.   
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
18:40 - 1399/04/17
0
من یبار سقط کردم الانم باردارم مشکلی پیش نگیاد واسه بچم
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: