151
کد: 222278
15 تير 1399 - 15:14
من کیست دارم و دکترم گفته بود قرص ال دی بخورم. یه هفته دیگه وقت پریودمه، مصرف قرص رو چه کنم؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام.
من کیست دارم و دکترم گفته بود قرص ال دی بخورم.
من یه هفته بعد پریودیم دو شب خونریزی داشتم. از همون شب قرص ال دی رو شروع کردم در صورتیکه باید از شب پنجم پریودی میخوردم.
یه هفته دیگه وقت پریودی من هس مصرف قرص رو چه کنم. اگر تا اخر بسته قرص بخورم از وقت پریودیم میگذره چون دیر شروعش کردم. لطفا راهنمایی کنین.ممنون
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز زمانی که ال دی را قطع میکنید ممکن است پریود شوید نگران نباشید و ادامه درمان را تحت نظر پزشک خود ادامه دهید.  
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
bahar haidari
Afghanistan
15:34 - 1399/04/15
0
سلام خدمت شما من دو ساله عروسی کردم بعد از 9 ماه زمان که حمل نگرفتم رفتم هندوستان آنجا گفتن یک لوله از نفیر هایت بسته است بعد بازش کردن بعد از یک ماه حمل گرفتم اما پوچ بود و سقط شد و حالا از سقط و حالا یازده ماه میگذره ولی تا حالا باردار نشدم دکتر ها میگن اصلا مشکلی نداری خیلی استرس دارم نمیدانم چیکار کنم لطفا مشاوره بدین
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: