112
کد: 222430
19 تير 1399 - 08:48
پانزده ساعت بعد از رابطه دو قرص لونژیل با فاصله ۱۲ ساعت مصرف کردم، هم کمر درد دارم، هم ترشحات خیلی کم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام وقتتون بخیر/من باکره هستم-روز نهم سیکل رابطه بصورت سرپا داشتم ک معذرت میخوام تماس و مالیدن الت ب الت بوده بدون دخول و صد درد صد پیشاب در تماس با واژن من قرار گرفته.یک ساعت بعد از رابطه چندین قطره خونابه خارج شد(علت رو نمیدونم چ بوده)--از استرس ۱۵ ساعت بعد دو قرص لونژیل با فاصله ۱۲ ساعت مصرف کردم//الان بعد از خوردن قرص ها(۵روز گذشته)،هم کمر درد دارم، هم ترشحات خیلی کم و اینکه گاهی تیر کشیدن تخمدان راست و تکرر ادرار، گاهی سوزش  اطرف ناف...اینها عوارض قرص و علایم قبل از پریود هست؟؟با دو دکتر ماما تلفنی صحبت کردم گفتن احتمال بارداری نیست ولی من باز شدیدا استرس دارم ک ی وقت باردار نباشم....
ممنون میشم راهنماییم کنید خیالم راحت شه
 
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز اگر مایع منی به میزان خیس شدن کامل به ناحیه ژنیتال نرسد مشکلی ندارد و حاملگی رخ نمیدهد.
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود.  
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: