132
کد: 223210
13 مرداد 1399 - 16:54
بعد از رابطه ای که مشکوک بود، قرص تنسی ۱.۵ مصرف کردم. پنج‌ روز میگذره و هر از گاهی مقدار کمی ترشح دارم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام بعد از پنج ساعت از رابطم که مشکوک بودم منی داخل واژن شده یا خیر قرص تنیسی ۱.۵ مصرف کردم الان پنج‌ روز میگذره و هر از گاهی مقدار کمی ترشح دارم که سفید و کاملا بدون بوعه حس میکنم متفاوت تر از کذشتس ممکنه حامله شم ؟
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز احتمال شکست قرص یک تا دو درصد است. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید از قرص اورژانسی استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: