934
کد: 224863
22 شهريور 1399 - 09:54
دکتر بهم متفورمین، استرومارین و مدروکسی پروژسترون داده، بعد از اتمام پریودیم لکه می بینم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام 21سالمه وتنبلی تخمدان دارم با فولیکول 8روز 12سیکل بدون دارو 
بقبه ازمایشارو انجام دادم همه نرمال بود 
یه ساله اقدامم ولی نتیجه نگرفتم
من این ماه دکتر بهم متفورمین، استرومارین از شب اول عادت تا 21سیکل، کلومیفن از شب سه عادت به مدت ده شب ومدرکسی پروژسترون از شب 10سیکل داده که بخورم 
الان روز 10سیکلم ولی هنوز بعدازاتمام پریودیم لکه میبینم دلیلش چیه خیلی نگرانم 
ایا لکه ها به خاطر مصرف  استرومارین هست؟؟؟
احتمالش هست بدنم به کلومیفن چواب بده وتخمک ازاد بشه؟؟
تاحالا دارویی مصرف نکردم فقط دودوره کلومیفن  برای پنج شب خوردم که جواب نگرفتم
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز هر گونه لکه بینی طی مصرف داروهای هورمونی مهم است و باید بررسی دقیق ضخامت رحم، پاپ اسمیر انجام و سپس تصمیم گیری شود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: