78
کد: 226146
13 مهر 1399 - 10:37
من تازگیا حدودا ۲ روز قبل پریودم لکه بینی قهوه‌ای پیدا می‌کنم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خسته نباشید من تازگیا چند ماه بود حدودا 2 روز قبل پریودم لکه بینی پیدا میکردم اونم به صورت ترشحات قهوه ای خیلی کم الان 2 _3 ماهه شده 4 5 روز قبل پریود ماه قبل دیگه ناامید شده بودم که کلا پریود میشم ولی بالاخره 5 روز بعدش شدم این ماهم همینطوری شدم ولی هنوز باز نشدم درضمن من تخمدان پلی کیستیک دارم و 2 ماهه قرص ضدبارداری مصرف میکنم اما میخوام قطعش کنم دیگه بخاطر این اتفاق میخواستم ببینم به نظرتون چیز نگران کننده ای هستش؟و نیاز هست برم دکتر وازمایش؟ تو این شرایطم خیلی میترسم برم ازمایشگاه و سونو گرافی
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز در سه ماه اول مصرف قرص پیشگیری از بارداری ممکن است فرد دچار لکه بینی و یا خونریزی نامرتب شود که معمولا بعد از مصرف سومین بسته مشکل برطرف می شود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: