۲۳۸۶۶۲
۶۹
۶۹

بهترین رسپی کیک ردولوت برای ولنتاین!

کیک ردولوت یک کیک لایه ای به رنگ قرمز یا قرمز مایل به قهوه ای است که بین لایه های آن از خامه سفید استفاده می شود. این کیک بافت نرم و لطیفی دارد برای دور همی ها و مناسبت های مختلف، مخصوصا ولنتاین بسیار کاربردی و مناسب است.

بهترین رسپی کیک ردولوت برای ولنتاین!

مواد لازم جهت تهیه کیک ردولوت: 

 آرد سفید ۲ و ۱/۲ پیمانه 

شکر ۱ و ۱/۲ پیمانه 

تخم مرغ ۲ عدد

باتر میلک  ۱ پیمانه 

روغن مایع ۳/۴ پیمانهب

یکینگ پودر ۱ قاشق مرباخوری

نمک نوک قاشق چایخوری

پودر کاکائو ۱ قاشق غذاخوری

وانیل ۱/۳ قاشق چایخوری

سرکه سفید ۱ قاشق غذاخوری سر خالیر

نگ خوراکی قرمز ۲ قاشق غذاخوری

خامه فرم گرفته برای تزیین به مقدار لاز

بهترین رسپی کیک ردولوت برای ولنتاین!

مراحل تهیه کیک ردولوت مناسب ولنتاین:

سعی کنید تمام مراحل را با دقت و درستی انجام دهید تا با یک نتیجه عالی روبرو شوید و بتوانید آن را در لحظات شاد با عزیزانتان شریک شوید.

مرحله اول تهیه کیک ردولوت:

در این مرحله آرد، نمک، بیکینگ پودر و کاکائو رو با هم ۲ الی ۳ بار الک کنید. اکنون باید تخم مرغ، شکر و وانیل رو با همزن بزنید تا مخلوط کشدار کرم رنگ و غلیظی ایجاد شود.

بهترین رسپی کیک ردولوت برای ولنتاین!

مرحله دوم:

بعد از آن روغن و باتر میلک آماده شده و رنگ خوارکی را به مخلوط تخم مرغ و شیر اضافه کرده و با لیسک یا قاشق هم بزنید، تا مخلوط یکدستی بوجود آید. در صورتی که از رنگ خوراکی مایع استفاده میکنید،میتوانید مثل توضیح بالا یکسره به مخلوط اضافه کنید. اما اگر از رنگ ژله ای استفاده میکنید بهتر است یک مقدار از مخلوط را برداشته داخل کاسه ای بریزید، و بعد رنگ ژله ای را با آن مخلوط کنید.

بهترین رسپی کیک ردولوت برای ولنتاین!

مرحله سوم:

هنگامی که یکدست شد دوباره به بقیه مخلوط اضافش کنید. اینکار از تجمع گلوله ای مانند رنگ‌ژله ای جلوگیری میکند. اکنون مخلوط ما تقریبا به رنگ قرمز در آمده است. در مرحله بعد مواد خشک را به مخلوط اضافه کرده و با لیسک هم بزنید تا مخلوط تان یکنواخت و‌یکدست بشود.

بهترین رسپی کیک ردولوت برای ولنتاین!

مرحله چهارم:

در نهایت سرکه راهم اضافه کرده و باز با لیسک مواد را کمی هم‌بزنید. درکل سرکه به این خاطر اضافه می­شود زیرا ،کیک را قرمز تر کرده و باعث خوشرنگ شدن‌ان میشود. در این مرحله رنگ را کنترل کنید. اگر به اندازه کافی قرمز و پررنگ نبود میتوان کمی دیگر رنگ خوراکی اضافه کنید. تا جایی که مایه نهایی به رنگ‌ دلخواه و‌مد نظر شما بشود.

بهترین رسپی کیک ردولوت برای ولنتاین!

مرحله پنجم:

اکنون قالب مناسب را انتخاب کرده و کاملا با روغن چرب کنید. بهترین حالت استفاده از کاغذ روغنی در کف ظرف میباشد. حالا مایه کیک را داخل قالب بریزید وقالب را برای مدت نیم ساعت الی ۴۵ دقیقه داخل فری که از قبل با دمای ۱۷۰ درجه سانتیگراد گرم کرده اید قرار دهید.

بهترین رسپی کیک ردولوت برای ولنتاین!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.