۲۳۹۰۰۸
۱۸۲
۱۸۲

ایده های جدید برای داشتن آشپزخانه مینیمال

طراحی های مینیمالی انقدر زیبا و جذاب هستند که می توانند ظاهر و کلیات هر خانه ای را تحت تاثیر قرار دهند. 

ایده های جدید برای داشتن آشپزخانه مینیمال

ایده های جدید برای داشتن آشپزخانه مینیمال

طراحی های مینیمالی انقدر زیبا و جذاب هستند که می توانند ظاهر و کلیات هر خانه ای را تحت تاثیر قرار دهند. حالا چه زیباتر و جذاب‌ تر از این که طرح مینیمال مربوط به آشپزخانه که قلب خانه محسوب می شود باشد. مدل های چیدمان به صورت مینیمالی در آشپزخانه می تواند ظاهر زیبایی به محیط ببخشد. چیدمان های زیبا، رنگ های کاربردی، طرح های هنری، فضاسازی های جدید و... در ایده های مینیمال کردن آشپزخانه می تواند موثر باشد. در ادامه به چند مورد اساسی از طراحی های مینیمال برای آشپزخانه، اشاره خواهیم کرد. 

ایده های جدید برای داشتن آشپزخانه مینیمال

۱. طراحی تمام سفید

یکی از اصلی ترین ویژگی های هر آشپزخانه مینیمالی، رنگ سفید آن است‌. این رنگ در تمام آشپزخانه های مینیمالی، زیبا و جذاب جلوه می کند. اگر می خواهید آشپرخانه خود را در قدم اول طراحی مینیمالی کنید، می توانید از کابینت هایی با رنگ سفید و دکوری های سفید نیز استفاده کنید‌. ظروف و وسایل سفید، طراحی های دیوار و کابینت های سفید برای محیط مینیمالی، بسیار مناسب است. 

ایده های جدید برای داشتن آشپزخانه مینیمال

۲. استفاده از روکش یا بافت مینیمالی

اگر می خواهید بر روی میز کار، اوپن، کابینت یا حتی دیواره های آشپزخانه خود سنگی کار کنید، توصیه می کنیم از سنگ مرمری که بافت و تزئین جذابی دارد، استفاده کنید. به جای استفاده از فلز در کابینت ها یا ظاهر خود آشپزخانه، می توانید از چوب های طرحدار و حالت مینیمالی استفاده نمایید. اگر از روکش ها یا بافت های فلزی اشتفاده می کنید بهتر است روکش آن طلایی شکل یا از نوع برنج و مس باشد تا حالت مینیمالی به محیط دست دهد. 

ایده های جدید برای داشتن آشپزخانه مینیمال

۳. انتخاب طرح های همرنگ یا تک رنگ

طرح های همرنگ مانند سفید و کرم یا حتی استفاده از رنگ های تک، می تواند محیط آشپزخانه شما را زیبا و مینیمالیستی نشان دهد. اگر از کابینت های یک رنگ با رنگ روشن مانند سفید و حتی طرح چوب قدیمی استفاده کنید، ظاهر آشپزخانه شما زیباتر خواهد شد. ظروف، وسایل، صندلی، میز، میز کانتینر، اوپن، سنگ‌ ها و... که سفید باشند، می توانند جذابیت زیبایی به محیط آشپزخانه ببخشند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.