۲۳۸۱۳۵
۴۱۹
۴۱۹

موتور سواری بازیگر معروف زن در خیابان های تهران / عکسی که نباید لو میرفت! + عکس

عکس جدید لادن مستوفی را ببینید

به تازگی عکسی از لادن مستوفی در پشت صحنه سریال گناه فرشته در حال موتور سواری منتشر شده است. موتور گران قیمت خانم بازیگر در اینستاگرام غوغا کرد.

عکس لادن مستوفی در حال موتور سواری

موتور سواری بازیگر معروف زن در خیابان های تهران / عکسی که نباید لو میرفت! + عکس

سن و تحصیلات لادن مستوفی

لادن مستوفی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ در تنکابن، بازیگر است. دانشجوی انصرافی دانشگاه است که از ۲۱ سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت و یکسال بعد با فیلم روز واقعه به شهرت رسید و مسایل بیولوژیک و روانشناسی جزو علایق مطالعاتیش است.

همسر لادن مستوفی

لادن مستوفی در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۱ ساله بود با شهرام اسدی کارگردان فیلم روز واقعه با وجود اختلاف ۲۰ سال، ازدواج کردند و هنوز هم با گذشت سالها، زندگی موفقی کنار هم دارند. شهرام اسدی متولد ۱۳۳۲ در سلماس ، فارغ التحصیل رشته کارگردانی مدرسه عالی تلویزیون و سینما و فوق لیسانس سینما از کالیفرنیای آمریکا است.

بزرگترین رویای لادن مستوفی

خانم بازیگر: من یه رویایی دارم که قطعه یک روزی انجامش می دم، دوست داریم یک مجموعه درمانی و هنری برای هنرمندان سالمند سینما ایجاد کنم که در آن بتوانند راحت زندگی کنند و به سالن فیلم و ورزش، درمانگاه داشته باشند و به طور کلی خوش بگذرانند؛ این افراد خیلی شرایط خاص تری نسبت به سالمندان دیگر دارند.

لادن مستوفی با کدام فیلم به شهرت رسید؟

با فیلم ماه و خورشید در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را ادامه داد تا اینکه سال ۱۳۸۰ با سریال دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی وارد قاب تلویزیون شد. شهرت ایشان سال ۱۳۸۱ با سریال سفر سبز شروع شد و یکسال بعد با سریال خانه ای در تاریکی کنار محمدعلی کشاورز و فخری خوروش به اوج رسید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.