۲۳۸۱۵۴
۲۰۷
۲۰۷

آغاز فعالیت مدلینگ مه‌لقا جباری از آرایشگاه‌های ایران / عکس‌های ۱۷ سال پیش زیباترین مدل ایران

عکس های مه‌لقا جابری در ۱۷ سال گذشته را ببینید

مه‌لقا جابری مدل و اینفلوئنسر موفق ایرانی به تازگی در گفت و گویی اختصاصی با مجله پالازو درباره چگونه پیوستن به صنعت مد صحبت کرد.

عکس‌های ۱۷ سال پیش مه‌لقا جابری

آغاز فعالیت مدلینگ مه‌لقا جباری از آرایشگاه‌های ایران / عکس‌های ۱۷ سال پیش زیباترین مدل ایران

سفر من به دنیای مدلینگ ۱۸ سال قبل شکل گرفت زمانی که ۱۶ ساله بودم و برای ترمیم ناخن هایم به سالن زیبایی رفته بودم.  آنجا یک آرایشگر من را دید و به من پیشنهاد مدل عروس شدن را داد. ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و مدلینگ یک چالش است اما با برنامه ریزی و مدیریت دقیق میتوان با خیال راحت به هر دو رسیدگی کرد.

مه لقا در بخشی دیگر از مصاحبه درباره تصورات غلط در صنعت مد نیز صحبت کرد او همچنین عنوان کرد که از رژیم های سخت های دنیای مدلینگ پیروی نمی کند و بدن خود را همانطور که هست دوست دارد.

آغاز فعالیت مدلینگ مه‌لقا جباری از آرایشگاه‌های ایران / عکس‌های ۱۷ سال پیش زیباترین مدل ایرانتمرینات منظم با وزنه و کاردیو و یک رژیم متعادل و خواب کافی و نوشیدن آب از نکات اصلی در سبک زندگی من برای التیام ذهن، بدن و روح است. برای حفظ تناسبت اندام و انرژی، از یک رژیم غذایی متعادل شامل میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، پروتئین های بدون چربی و چربی های سالم استفاده می کنم.

به نظر من باور غلط در صنعت مد وجود دارد، باور اول این است که مدل ها باید برای استاندارد های غیر واقعی بدن بی نقص تلاش کنند! من به هیچ وجه از این موضوع حمایت نمی کنم و بدنم را همانطور که هست دوست دارم و در پوست خودم احساس راحتی دارم و تفاوت های بدنم را پذیرفتم. باور اشتباه دوم شایعات مدل ها از هوش پایینی برخوردار هستند! این موضوع برای من بسیار ناامید کننده است که مدل ها فقط به دلیل ویژگی های فیزیکی شان درک و ارزش گذاری می شوند.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.