۲۳۸۱۷۲
۲۷۵۰
۲۷۵۰

تتوی عاشقانه شادمهر و همسرش / معنی تتوی ست خواننده معروف + عکس

عکس تتوی ست شادمهر و همسرش را ببینید

 در سال های اخیر تتوی ست عاشقانه شادمهر و همسرش مورد توجه طرفدارنش قرار گرفته است.معنی تتوی ست شادمهر و همسرش: روی تکه ای از بدنم برای او می نویسم که همیشه و همه جا با او باشم تا او شاد باشد. همان کسی که تنها عشق زندگی من است تا زمانی که قلبم از کار بایستد.

عکس تتوی شادمهر و همسرش

تتوی عاشقانه شادمهر و همسرش / معنی تتوی ست خواننده معروف + عکس

سن و تحصیلات شادمهر

شادمهر عقیلی متولد ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران خواننده ، آهنگساز و ترانه سرا است. تا هنرستان موسیقی تحصیل کرد سپس وارد آهنگسازی موسیقی بی کلام شد و از سال ۱۳۷۷ با آلبوم مسافر سر زبان ها افتاد و حالا سالهاست در آمریکا زندگی می کند.

ماجرای شادمهر و ژینا

انتشار فیلم و عکس دونفر و عاشقانه شادمهر و ژینا کلانتری در زمانی که در ایران حضور داشت همه را به این باور رساند که قرار است این دو با یکدیگر ازدواج کنند. این عشق چنان مستحکم بود که شادمهر آهنگ ژینا گل من را برای خانم کلانتری خواند و حتی مقطعی حلقه های نامزدی نیز در دستانشان دیده می شد اما بعد از مهاجرت همه چیز به هم خورد و این عشق آتشین خاموش شد. ژینا کلانتری متولد ۲۱ دی ۱۳۵۸ در تهران می باشد که چند سال بعد از مهاجرت شادمهر ازدواج کرد و سال ۱۳۹۱ صاحب یک فرزند پسر بنام اهورا مزدا شد اما این زندگی دوام پیدا نکرد و از همسرش جدا شد.

ازدواج شادمهر

شادمهر عقیلی سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۹ ساله بود با یک دختر فیلیپینی الاصل بنام ملیسا میامسا ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام ملینا است.

مهاجرت شادمهر از ایران

در نهایت این خواننده پرآوازه موسیقی پاپ ایران، سال ۱۳۸۱ وقتی ۳۰ ساله بود تمام زندگی اش را جمع کرد و برای همیشه ایران را ابتدا به مقصد کانادا ترک کرد و سپس به آمریکا رفت و چند ماه بعد آلبوم خیالی نیست را آنجا منتشر کرد.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.