۲۳۸۲۶۴
۴۵
۴۵

اولین عکس خانوادگی رامبد جوان / شباهت عجیب دختر رامبد جوان به مادرش

عکس خانوادگی رامبد جوان را ببینید

عکس جدیدی از رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به همراه دخترشان نوردخت در اینستاگرام منتشر شده است. شباهت بسیار زیاد دختر رامبد جوان به مادرش، نگار جواهریان مورد توجه مخاطبان اینستاگرام قرار گرفت.

عکس خانوادگی رامبد جوان

اولین عکس خانوادگی رامبد جوان / شباهت عجیب دختر رامبد جوان به مادرش

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان متولد ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از ۲۴ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند.

رامبد جوان اولین بار دهه هفتاد با خانم ماندانا روحی از بازیگران وقت تئاتر ازدواج کرد که خطبه عقد این دو توسط سید محمد خاتمی خوانده شد. با این حال این زندگی چند سال بعد به بن بست رسید و از یکدیگر طلاق گرفتند. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ وقتی ۳۷ ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر ۲۹ ساله ازدواج و باهم زیر یک سقف رفتند که زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. این دو باهم در گروه تئاتر آتیلا پسیانی باهم آشنا شدند اما این زندگی بعد از شش سال در سال ۱۳۹۳ به جدایی ختم شد.

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت. مدت ها طول کشید تا بصورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان ازدواج خود را تایید کردند. بر اساس اذعان دوستانش آنها در سال ۹۵ در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است که از ۱۵ سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا ترجمه هم می کند. نگار در سال ۱۳۸۰ بعنوان نویسنده برای ضمیمه همشهری مشغول نوشتن شد که خودش می گوید محسن آزرم (نویسنده) باعث شروع این همکاری شد. 

زایمان جنجالی نگار جواهریان در کانادا

حضور نگار جواهریان در طی دوران بارداری به همراه همسرش در کانادا با قصد تولد فرزندشان در خاک این کشور و گرفتن تابعیت برای فرزندشان به شدت جنجال شد. طولی نکشید که عکس بی حجاب نگار جواهریان در خیابان های کانادا هم پخش شد تا اینکه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ نوردخت فرزند این زوج در کانادا به دنیا آمد.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.