۲۳۸۲۶۵
۴۱۶
۴۱۶

چهره مستانه مهاجر پس از شکست سرطان / خوشحالی خانم بازیگر + عکس

عکس جدید مستانه مهاجر را ببینید

مستانه مهاجر که مبتلا به بیماری سرطلان بود به تازگی عکس جدیدی از خودش پس از شکست سرطان منتشر کرده است. استایل شیک خانم و مانتوی خاص خانم بازیگر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

عکس مستانه مهاجر پس از شکست سرطان

چهره مستانه مهاجر پس از شکست سرطان / خوشحالی خانم بازیگر + عکس

سن مستانه مهاجر

مستانه مهاجر متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۳ در تهران، تدوینگر است. فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است که از سال ۱۳۷۲ وارد تدوین شد و به صورت مستقل از سال ۱۳۸۱ کارش را ادامه داد و حالا تهیه کنندگی هم می کند.

ماجرای آشنایی مستانه مهاجر و همسرش

مستانه مهاجر سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۱ ساله با پژمان بازغی بازیگر ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر به نام نفس است. خانم بازیگر در مورد نحوه آشنایی با همسرش گفت: من عاشق پژمان شدم، ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم، دوست مشترکی داریم که ما را به هم معرفی کرد که این آشنایی در نهایت سال ۱۳۸۴ منجر به ازدواج شد. در سال ۱۳۹۹ خبر جدایی این زوج رسانه ای شد و با اینکه ابتدا تمایلی به تایید یا تکذیب ان نداشتند اما در نهایت با حذف تصاویر مشترک این خبر تایید شد.

سرطان مستانه مهاجر

خانم مهاجر شهریور ۱۴۰۲ در مصاحبه با علی ضیا خبر از ابتلای خود به بیماری سرطان رحم داد و گفت چهار ماهه در حال درمان بوده و بزودی جراحی خواهد کرد.

شغل دوم مستانه مهاجر

خانم مهاجر سال هاست در کنار کار، به عنوان مدرس شاگردان شناخته شده ای را تحویل جامعه تدوینگران کرده که بسیار خوش درخشیدند.از جمله شاگردان وی می توان به اسامی چون؛ مانیا سیمون (فعال در آمریکا)، همیلا موید (تدوینگر مستند)، سارا آهنی (تدوینگر سریال پوست شیر) و پگاه احمدی (تدوینگر سینما) اشاره کرد.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.