۲۳۸۲۶۷
۱۵۶۶
۱۵۶۶

لباس جنجالی جورجینا در عربستان / اکسسوری گران قیمت همسر رونالدو + عکس

عکس جدید جورجینا رودریگز را ببینید

جورجینا رودریگز همسر رونالدو در مراسم نمایش هنرهای کشور های آسیایی در زمینه مد، آشپزی، خوانندگی، فیلم سازی در عربستان شرکت کرد. لباس جنجالی جورجینا و اکسسوری گران قیمتش باعث حواشی زیادی شد.

استایل جنجالی جورجینالباس جنجالی جورجینا در عربستان / اکسسوری گران قیمت همسر رونالدو + عکسسن رونالدو

کریستیانو رونالدو متولد ۵ فوریه ۱۹۸۵ در پرتغال ، از نامدارترین بازیکنان فوتبال است. تا مقطع ابتدایی (دبستان) بیشتر سواد ندارد اما از ۸ سالگی فوتبال را شروع کرد و حالا با ثروت ۱ میلیارد دلاری بعنوان مهاجم با پنج توپ طلا می درخشد. چربی بدن رونالدو ۱۰ درصد است به همین دلیل سریع می دود، ۱۸۵ سانتی متر قد و ۸۰ کیلوگرم وزن دارد و تا ۲ متر و ۹۳ سانتی متر می تواند بپرد.

حضور رونالدو در ایران

رونالدو روز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ به همراه تیم النصر برای بازی با پرسپولیس در سری مسابقات جام باشگاه های آسیا وارد ایران شد.

لباس جنجالی جورجینا در عربستان / اکسسوری گران قیمت همسر رونالدو + عکس

سن جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۹۷ در اسپانیا، مدل است. فارغ التحصیل رشته مطالعات مالی در مقطع مستر می باشد، فعالیت خود را بعنوان فروشنده شروع کرد و حالا مدل و همسر کریستیانو رونالدو است.

فروشندگی جورجینا رودریگز

بعد از مدتی از انگلستان به اسپانیا برگشت و بخاطر چهره زیبای که داشت در فروشگاه برند Dolce & Gabbana بعنوان فروشنده مشغول بکار بود. او سپس در فروشگاه Gucci کار می کرد تا اینکه سال ۲۰۱۶ کریستیانو رونالدو بازیکن وقت رئال مادرید در جریان خرید از این فروشگاه توجهش به وی جلب شد.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.