۲۳۸۲۷۹
۳۹۵۴
۳۹۵۴

عینک عجیب جنیفر لوپز جنجالی شد / استایل خاص جنیفر همه را شوکه کرد + عکس

عکس جدید جنیفر در هفته مد مردان پاریس را ببینید

جنیفر لوپز، بازیگر محبوب و مشهور هالیوود با استایلی منحصربه‌فرد و شیک مهمان فشن‌شوی برند شیا پارلی در هفته مد مردان در پاریس بود.

عکس جنیفر لوپز در هفته مد پاریسعینک عجیب جنیفر لوپز جنجالی شد / استایل خاص جنیفر همه را شوکه کرد + عکس

این ستاره‌ی ۵۴ ساله با استایلی که از آیتم‌های مختلف برند شیا پارلی تهیه شده‌بود جلوی دوربین عکاسان ژست گرفت. بلوز یقه‌اسکی سفید، جوراب‌شلواری ضخیم مشکی و کت حجیم و پر تزئیناتی به رنگ سفید، استایل جنیفر را ساخته بودند. کمربند پهن گلبهی، کفش‌های پاشنه‌دار مشکی با تزئینات طلایی، عینک طلایی و خاص و کیف کوچک مشکی با طرح و تزئین چشم، بینی و دهان طلایی‌رنگ، اکسسوری‌ها و تکمیل‌کننده‌ی این تیپ بودند. جنیفر برای شرکت در این ایونت موهایش را به مدل باب کوتاه کرده و ظاهری خیس به آن‌ها بخشیده‌بود. گوشواره‌های شاخص طلایی‌رنگ او نیز هماهنگ با دیگر اجزای ظاهرش بودند.

عینک عجیب جنیفر لوپز جنجالی شد / استایل خاص جنیفر همه را شوکه کرد + عکس

بیوگرافی جنیفر لوپز 

جنیفر لوپز متولد ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در نیویورک ؛ خواننده ، بازیگر و نویسنده است. لوپز در سال ۱۹۹۷ با فیلم سلنا بخصوص در صحنه های مربوط به موسیقی و آواز درخشید تا اینکه بعد از پایان فیلم آهنگ Vivir Sin Ti را به زبان اسپانیایی منتشر کرد. تا مقطع دیپلم تحصیل کرد اما در ترم اول از دانشگاه انصراف داد تا اینکه وارد کلاس رقص شد و در کنار بازیگری با خوانندگی درخشید و حالا یک دختر و پسر دارد. او در سال ۲۰۰۱ وقتی ۳۲ ساله بود به پیشنهاد یکی از طرفدارانش لقب جی لو (J Lo) را انتخاب و آلبوم دوم خود را نیز به همین نام منتشر کرد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.