۲۳۸۳۰۶
۱۴۹۰
۱۴۹۰

پیمان معادی از همسرش رونمایی کرد / تبریک تولد عاشقانه آقای بازیگر + عکس

عکس همسر پیمان معادی را ببینید

پیمان معادی که تا به حال از همسرش عکسی منتشر نکرده بود با انتشار عکس دونفره خود در اینستاگرام تولد همسرش را تبریک گفت. عکس عاشقانه آقای بازیگر و همسرش مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت.

عکس همسر پیمان معادی

پیمان معادی از همسرش رونمایی کرد / تبریک تولد عاشقانه آقای بازیگر + عکس

سن پیمان معادی

پیمان معادی متولد ۹ تیر ۱۳۴۹ در آمریکا بازیگر ، نویسنده و کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی متالوژی از دانشگاه آزاد کرج  است که اولین بار در ۳۸ سالگی بازیگری را شروع کرد.

خانواده آمریکایی پیمان معادی

پیمان معادی در شهر نیویورک سیتی آمریکا از یک زوج ایران به دنیا آمد ، پدرش آن زمان دانشجوی رشته حقوق دانشگاه کلمبیا بود و آنجا کار هم می کرد. یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد ، در نهایت این خانواده سال ۱۳۵۵ وقتی پیمان ۶ ساله بود به ایران بازگشتند.

همسر پیمان معادی کیست؟

پیمان معادی در سال ۱۳۸۴ با همسرش فرانک قوانلو ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام باران و یک پسر بنام رایان است. این خانواده بخاطر تابعیت آمریکایی و ایرانی پدر بین لس آنجلس و ایران در رفت و آمدند.

بازی پیمان معادی درهالیوود

بعد از تجربه موفق آقای معادی در فیلم جدایی نادر از سیمین در عرصه بین المللی ، توانست سال ۱۳۹۲ در سریال عدالت کیفری شبکه HBO آمریکا بازی کند. ایشان سپس همین سال در فیلم کمپ ایکس ری بازی کرد و در سال ۱۳۹۳ با فیلم آخرین شوالیه ها تجربه متفاوتی در کنار مورگان فریمن بازیگر مشهور بدست آورد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.