۲۳۸۴۸۱
۱۰۳
۱۰۳

واکنش جالب بازیگر معروف به فریادهای الناز شاکردوست در جشنواره فجر / دردما هزار برابر این درده! + عکس

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود به فیلم جنجالی الناز شاکردوست در جشنواره فجر واکنش نشان داد

به تازگی فیلم جنجالی از الناز شاکردوست در اکران فیلم بی‌بدن در پردیس سینمایی ‌کوروش و اعتراض وی برای حذف فیلمش در بخش سودای سیمرغ منتشر شده است. حالا بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با منتشر کردن عکسی در صفحه اینستاگرام خود به اعتراض این بازیگر واکنش نشان داد.

واکنش بهنوش بختیاری به فریاد های الناز شاکردوست در جشنواره فجر

واکنش جالب بازیگر معروف به فریادهای الناز شاکردوست در جشنواره فجر / دردما هزار برابر این درده! + عکس

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز است که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است. بهنوش بختیاری تیر ۱۳۸۶ وقتی ۳۲ ساله بود با محمدرضا آرینم ازدواج کرد، همسرش علاقه ای به حضور در جلوی دوربین ندارد. خانم بختیاری در اسفند ماه ۹۴ در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود.

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان است. خانم شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است با این حال مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس بعنوان همسرش نام می برند که صحت نداشت. خانم بازیگر تابحال عمل زیبایی بینی انجام نداده و آنچه از او بعنوان عکس قبلا و بعد از عمل در سال های دور منتشر شده مربوط به گریم فیلم چراغ قرمز است. الناز شاکردوست اولین جایزه بازیگری را در سال ۱۳۹۴ از جشنواره فیلم فرانسیسکو آمریکا بعنوان بهترین بازیگر زن جشنواره برای بازی در فیلم تابلو گرفت.

 


 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.