۲۳۸۵۰۷
۱۴۵۷
۱۴۵۷

عکس جنجالی یکتا ناصر و همسر جدیدش / خانم بازیگر دوباره ازدواج کرد؟

عکس جدید یکتا ناصر را ببینید

منوچهر هادی با انتشار عکسی از دخترش سوفیا در اینستاگرام از همسر سابقش بابت حال خوب فرزندشان تشکر کرد. همچنین آقای هادی با منتشر کردن عکس یکتا ناصر و برادرش به شایعه ازدواج دوباره همسر سابقش پایان داد. یکتا ناصر و منوچهر هادی به تازگی از هم جدا شده‌اند.

عکس یکتا ناصر و برادرش

عکس جنجالی یکتا ناصر و همسر جدیدش / خانم بازیگر دوباره ازدواج کرد؟

 

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی است که با ۱۶۵ سانت متر قد در ۱۹ سالگی جلوی دوربین رفت. یکتا ناصر، پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس می باشد. بعد از اولین تجربه سال ۱۳۷۷ در سریال عید آن سال ها بازی کرد تا اینکه سال ۱۳۸۰ با فیلم سینمایی ساقی کنار بهرام رادان بازی در سینما را نیز تجربه کرد.

عکس جنجالی یکتا ناصر و همسر جدیدش / خانم بازیگر دوباره ازدواج کرد؟

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران، کارگردان است. تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است اما از پشت صحنه فیلم ها بعنوان تدارکاتچی شروع کرد و از نوشتن تیتراژ به مرد شماره یک کارگردانی ایران رسید. ایشان در سال ۱۳۸۵ اولین تله فیلم خود را مستقلا کارگردانی کرد سپس بعد از چند تله فیلم دیگر اولین فیلم بلندش بنام قرنطینه را در سال ۱۳۸۶ ساخت.

جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر در اسفند ۱۳۹۴ وقتی ۳۷ ساله بود با منوچهر هادی ۴۱ ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال ۱۳۹۰ شروع شد. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر ۱۳۹۵ است. یکتا ناصر در آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد به مدت ۱/۵ سال است که از همسرش منوچهر هادی جدا شده است، خودش می گوید تا این زمان سعی می کردم این موضوع را رسانه ای نکنم.

 

 

 

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.