۲۳۸۷۳۵
۲۴۳۳
۲۴۳۳

رقابت مگان مارکل و کیت میدلتون سر شیک پوشی / استایل زمستونی مگان ترکاند + عکس

عکس مگان مارکل و پرنس هری را ببینید

رقابت مگان مارکل و کیت میدلتون سر شیک پوشی / استایل زمستونی مگان ترکاند + عکس

عکسی از مگان مارکل و پرنس هری که برای دیدن اینویکتوس، شرکت بازی ویدئویی مجارستانی رفته بودند منتشر شده است. استایل زمستونی شیک مگان در فضای مجازی حسابی ترکاند.

عکس استایل زمستونی مگان مارکل

رقابت مگان مارکل و کیت میدلتون سر شیک پوشی / استایل زمستونی مگان ترکاند + عکس

به گزارش دیلی میل، پس از سالها سکوت اکنون رابرت هاردمن نویسنده زندگینامه مشاهیر در کتاب جدید خود به نقل از منابع نزدیک و مشاهدات عینی خود افشاگری هایی را راجب نظر واقعی ملکه فقید بریتانیا الیزابت دوم، درباره پرنس هری و مگان مارکل به چاپ رسانده است.  او در بخشی از کتاب زندگی نامه پادشاه چارلز مدعی شد که ملکه الیزابت دوم از دزدیده شدن نامش لیلیبیت، توسط هری و مگان بسیار دل شکسته و ناراحت بود.

الیزابت دوم: من در این دنیا هیچ چیز ندارم نه این عمارت ها از آن من است و نه نقاشی های ارزشمندی که بر روی دیوارها نصب شده است، من تنها یک نام از خود داشتم که آن را هم از من ربودند. 

لیلیبیت، نام مستعار ملکه الیزابت دوم بود که دوستان ونزدیکان او وی را با این نام صدا میزدند، در ژوئن ۲۰۲۱ پس ازبه دنیا آمدن فرزند دوم هری و مگان آن ها در مصاحبه با رسانه ها عنوان کردند که با تایید خانواده سلطنتی و دعای خیر ملکه و به پاس قدردانی از حمایت های ملکه الیزابت، آنها لیلیبیت دیانا را به عنوان نام فرزندشان انتخاب کرده اند، اما هاردمن در مصاحبه با خدمتکار ارشد ملکه الیزابت دوم اظهاراتی خلاف ادعای هری و مگان را منتشر کرده است.

رقابت مگان مارکل و کیت میدلتون سر شیک پوشی / استایل زمستونی مگان ترکاند + عکس

خدمتکار ارشد دربار: پس از انتشار مصاحبه هری و مگان و افشای نام فرزند جدیدشان هرگز در طول خدمتم در نزد ملکه او را اینچنین خشمگین و ناراحت ندیده بودم، لیلیبیت آخرین ضربه ای بود که آن ها میتوانستند به ملکه بزنند، آن ها هرگز از ملکه اجازه ای برای استفاده از نام او نگرفته بودند.

با وجود سختگیری های هری و مگان و مانع شدن از انتشار مطالبی درباره حقایق رابطه آن ها با ملکه الیزابت از طریق اعمال زور به واسطه قوه قضاییه، اما رابرت هاردمن با شجاعت کامل و همراه با منابع قابل دسترس تصمیم به افشاگری از هری و مگان کرده است.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.