۲۴۲۶۵۸
۳۳
۳۳

جواب جالب الیکا عبدالرزاقی به شایعه جداییش از امین زندگانی!

الیکا عبدالرزاقی، بازیگر سینما و تلویزیون که اخیراً در برنامه "جوکر بانوان" احسان علیخانی حضور داشت، در برنامه "شب آهنگی" با حامد آهنگی نیز شرکت کرد و لحظات خوشی را برای بینندگان رقم زد. او در این برنامه به سوالات پرتکرار درباره زندگی شخصی خود پاسخ داد و دلیل نپوشیدن حلقه ازدواج را توضیح داد.

 جواب جالب الیکا عبدالرزاقی به شایعه جداییش از امین زندگانی!

 الیکا عبدالرزاقی، بازیگر سینما و تلویزیون که اخیراً در برنامه "جوکر بانوان" احسان علیخانی حضور داشت، در برنامه "شب آهنگی" با حامد آهنگی نیز شرکت کرد و لحظات خوشی را برای بینندگان رقم زد. او در این برنامه به سوالات پرتکرار درباره زندگی شخصی خود پاسخ داد و دلیل نپوشیدن حلقه ازدواج را توضیح داد.

 چرا الیکا عبدالرزاقی حلقه ازدواجش را نمی‌اندازد؟

الیکا عبدالرزاقی، بازیگر محبوب تلویزیون، در برنامه "شب آهنگی" توضیح داد که شایعات جدایی او از امین زندگانی صحت ندارد و علت نپوشیدن حلقه ازدواجش موضوع دیگری است. او در پاسخ به سوال حامد آهنگی که پرسید:

"چرا حلقه‌ات دستت نیست؟ اگر اتفاقی افتاده به ما بگو"، گفت:

"در واقع، من برای اجرای تئاتر، هر بار قبل از رفتن به صحنه، حلقه‌ام را در کوله‌ام می‌گذاشتم. یک روز دیدم حلقه‌ام پیدا نمی‌شود و حسابی ترسیدم. حلقه لابلای کوله گیر کرده بود و هر چه گشتم، پیدایش نکردم. از آن به بعد تصمیم گرفتم که حلقه‌ام را در خانه بگذارم. بعد از حدود 50 تا 60 اجرا، حلقه‌ام در کشو ماند و حتی در برنامه آقای مدیری هم این موضوع تکرار شد."

عبدالرزاقی ادامه داد: "من بعد از برنامه باید سریع به اجرای تئاتر می‌رفتم و حلقه‌ام همراهم نبود. آقای مدیری به این موضوع اشاره کرد، ولی من آنقدر استرس داشتم که یادم رفت به او توضیح بدهم. حالا دیگر عادت کرده‌ام و به کلی زیورآلات نمی‌پوشم."

 جواب جالب الیکا عبدالرزاقی به شایعه جداییش از امین زندگانی!

ازدواج "الیکا عبدالرزاقی" و "امین زندگانی"

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی بیش از ده سال است که زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، اما هنوز صاحب فرزندی نشده‌اند. پیش از این، امین زندگانی یک تجربه ازدواج ناموفق با مینا لاکانی، بازیگر سینما و تلویزیون، داشته است.

 جواب جالب الیکا عبدالرزاقی به شایعه جداییش از امین زندگانی!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.