۲۴۳۱۶۲
۳۲
۳۲

گیتی معینی: مدیری را نمیبخشم!

گیتی معینی، بازیگر فیلم «قیف»، در مصاحبه‌ای به تجربه‌های خود در سینما و همکاری با چهره‌های معروفی چون مهران مدیری و رضا عطاران اشاره کرد. او بیان کرد که هر دو این افراد از بازیگران بااخلاقی هستند و او احترام زیادی برایشان قائل است. معینی در ادامه درباره تجربه‌های کاری خود گفت که یکی از مهم‌ترین نکات برای او اخلاق کارگردان است.

گیتی معینی: مدیری را نمیبخشم!

 گیتی معینی هنوز هم از مدیری دلخور است

گیتی معینی، بازیگر فیلم «قیف»، در مصاحبه‌ای به تجربه‌های خود در سینما و همکاری با چهره‌های معروفی چون مهران مدیری و رضا عطاران اشاره کرد. او بیان کرد که هر دو این افراد از بازیگران بااخلاقی هستند و او احترام زیادی برایشان قائل است، اما همچنان از تصمیم مدیری برای جایگزین کردن او با بازیگر دیگری در سریال «در حاشیه» دلخور است و هنوز نتوانسته او را به طور کامل ببخشد.

معینی در ادامه درباره تجربه‌های کاری خود گفت که یکی از مهم‌ترین نکات برای او اخلاق کارگردان است. او تاکید کرد که با کارگردانان و بازیگرانی کار می‌کند که از نظر اخلاقی در سطح بالایی قرار دارند و برای او مهم است که در محیط کاری خود انرژی و حس خوبی داشته باشد. وی به نقش رضا عطاران در انتخاب او برای فیلم «قیف» اشاره کرد و از همکاری با این بازیگر قدردانی کرد.

گیتی معینی: مدیری را نمیبخشم!

معینی درباره دستمزد بازیگران گفت:

او درباره مسئله دستمزد بازیگران نیز توضیح داد و بیان کرد که مردم تصوری اغراق‌آمیز از دستمزدهای بازیگران دارند و دستمزدها آن‌قدر که تصور می‌شود، بالا نیست. معینی گفت برخی بازیگران جوان برای ارتقای جایگاه خود، از کارگردانان می‌خواهند دستمزدهای بالاتری را در قراردادهایشان ثبت کنند، در حالی که او چنین روشی را نمی‌پسندد و ترجیح می‌دهد با کارگردانانی کار کند که به صداقت و اصول حرفه‌ای پایبند هستند.

در بخش دیگری از صحبت‌هایش، او از تجربه همکاری با نرگس آبیار در فیلم «ابلق» یاد کرد و از اینکه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت نکرده، گلایه کرد. معینی معتقد است که حق او در این فیلم پایمال شد و شرایط ناعادلانه‌ای باعث شد تا جایزه به او تعلق نگیرد. وی همچنین به حوادث ناگوار در پشت صحنه فیلم «ابلق» اشاره کرد و بیان کرد که در جریان یک درگیری، پایش شکست و دو بار به بیمارستان منتقل شد.

گیتی معینی: مدیری را نمیبخشم!

درباره نقش آفرینی گیتی معینی در فیلم" قیف"

گیتی معینی در ادامه به اولین و آخرین باری که نقش اصلی در فیلمی به او پیشنهاد شد، اشاره کرد. این فیلم به کارگردانی حمید لبخنده بود، اما به دلیل اینکه نقش ارائه‌شده با ارزش‌های خانوادگی و شخصیتی او همخوانی نداشت، از پذیرفتن آن خودداری کرد. او همچنین تاکید کرد که در فیلم «قیف» نیز به دلیل رفاقتی که با رضا عطاران داشت، برخی سکانس‌ها را با اکراه پذیرفت و حتی به بستگانش نگفت فیلم را ببینند، زیرا نمی‌خواست این صحنه‌ها به اصالتش خدشه وارد کند.

در پایان، معینی به آرزوی خود برای همکاری با کارگردانانی همچون سعید سهیلی و ابراهیم حاتمی‌کیا اشاره کرد و از اینکه پس از «گشت ارشاد ۱» دیگر با سهیلی همکاری نداشته، ابراز ناراحتی کرد. او همچنین از هومن سیدی گلایه کرد که چرا از بازیگران حرفه‌ای استفاده نمی‌کند و به جای آن، افرادی را به کار می‌گیرد که سابقه مشکلات اجتماعی مانند اعتیاد دارند. معینی بر این باور است که کارگردانان باید به ارزش‌های بازیگران دقت کنند و در انتخاب نقش‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهند.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.