۲۴۳۱۷۰
۳۵
۳۵

حامد آهنگی همسر ایده‌آل مجید واشقانی را معرفی کرد!

مجید واشقانی، بازیگر شناخته‌شدۀ سینما و تلویزیون ایران، در برنامۀ پرطرفدار شب‌آهنگی به عنوان مهمان حضور یافت. در این برنامه که به مجری‌گری حامد آهنگی برگزار می‌شود، لحظات جالب و سرگرم‌کننده‌ای رقم خورد. یکی از بخش‌های این برنامه که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، زمانی بود که حامد آهنگی با شوخی و استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ، تصویری از مجید واشقانی را به شکل یک زن تغییر داد.

حامد آهنگی همسر ایده‌آل مجید واشقانی را معرفی کرد!

مجید واشقانی، بازیگر شناخته‌شدۀ سینما و تلویزیون ایران، در برنامۀ پرطرفدار شب‌آهنگی به عنوان مهمان حضور یافت. در این برنامه که به مجری‌گری حامد آهنگی برگزار می‌شود، لحظات جالب و سرگرم‌کننده‌ای رقم خورد. یکی از بخش‌های این برنامه که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، زمانی بود که حامد آهنگی با شوخی و استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ، تصویری از مجید واشقانی را به شکل یک زن تغییر داد. او این تصویر را به عنوان "همسر ایده‌آل" مجید واشقانی معرفی کرد که باعث خنده و واکنش‌های طنزآمیز در فضای برنامه شد.

شوخی حامد آهنگی در برنامه شب آهنگی

این اقدام شوخ‌طبعانه حامد آهنگی در واقع اشاره‌ای به گفتۀ خود واشقانی در یک قسمت از برنامه دورهمی بود، جایی که او بیان کرده بود همسر آینده‌اش باید از نظر ظاهری شباهت زیادی به خودش داشته باشد. این جمله که با طنز و کنایه مطرح شده بود، حالا در قالب یک شوخی خلاقانه در برنامۀ شب‌آهنگی بازسازی شد و موجب سرگرمی بیشتر تماشاگران شد.

حامد آهنگی همسر ایده‌آل مجید واشقانی را معرفی کرد!

درباره مجید واشقانی

مجید واشقانی، متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، از بازیگران برجستۀ سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلات خود را در رشتۀ مهندسی متالورژی به پایان رسانده، اما علاقه و استعداد او در عرصۀ هنر او را به سوی بازیگری سوق داد. ورود واشقانی به دنیای بازیگری به سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ بازمی‌گردد، زمانی که او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری زیر نظر امین تارخ، نخستین گام‌های خود را در این عرصه برداشت. در کنار کارهای جدی، واشقانی به دلیل توانایی‌اش در خلق لحظات کمدی و شوخی‌های به‌جا، علاقه زیادی به ایفای نقش در ژانر کمدی دارد و این امر نیز به محبوبیت بیشتر او در بین مخاطبان منجر شده است.

حامد آهنگی همسر ایده‌آل مجید واشقانی را معرفی کرد!

حضور او در برنامه‌های مختلف تلویزیونی، از جمله شب‌آهنگی، نشان از شخصیت شوخ‌طبع و جذاب او دارد که همیشه توانسته است مخاطبان را جذب کند و لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای آن‌ها فراهم آورد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.