۲۴۳۳۵۲
۴
۴

تغییر چهره جالب آزیتا حاجیان " مهری مادر کیمیا" در ۶۶ سالگی بعد از گذشت ۹ سال

آزیتا حاجیان، بازیگر محبوب و با استعداد سینما و تلویزیون ایران، که بسیاری از مخاطبان او را با نقش «مهری»، مادر کیمیا در سریال پرمخاطب "کیمیا" به یاد دارند، در جدیدترین تصاویر خود پس از ۹ سال از پخش این سریال و در سن ۶۶ سالگی چهره‌ای متفاوت به نمایش گذاشته است.

تغییر چهره جالب  آزیتا حاجیان " مهری مادر کیمیا"  در 66 سالگی بعد از گذشت 9 سال

آزیتا حاجیان، بازیگر محبوب و با استعداد سینما و تلویزیون ایران، که بسیاری از مخاطبان او را با نقش «مهری»، مادر کیمیا در سریال پرمخاطب "کیمیا" به یاد دارند، در جدیدترین تصاویر خود پس از 9 سال از پخش این سریال و در سن 66 سالگی چهره‌ای متفاوت به نمایش گذاشته است.

سریال " کیمیا"

سریال "کیمیا" به کارگردانی جواد افشار در زمان پخش خود توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند و نقش مهری، مادر کیمیا، یکی از نقش‌های ماندگار این سریال بود. آزیتا حاجیان با بازی درخشان خود در این نقش، همواره در یاد و خاطره طرفداران این سریال باقی مانده است. حال پس از گذشت سال‌ها، تصاویر جدیدی از این بازیگر منتشر شده که تغییرات چهره او را نشان می‌دهد.

تغییر چهره جالب  آزیتا حاجیان " مهری مادر کیمیا"  در 66 سالگی بعد از گذشت 9 سال

علاقه‌مندان به سینما و تلویزیون همواره تغییرات ظاهری و حرفه‌ای بازیگران محبوب خود را دنبال می‌کنند و آزیتا حاجیان نیز با توجه به کارنامه موفق و طولانی‌اش در این عرصه، همچنان توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

این تصاویر که اخیراً منتشر شده، نشان‌دهنده گذر زمان و تغییرات طبیعی در چهره این بازیگر توانمند است. با وجود گذشت سال‌ها، حاجیان همچنان از چهره‌ای دلنشین و مهربان برخوردار است و مخاطبان به یاد ماندنی‌ترین نقش‌های او، از جمله نقش مادر کیمیا، را به خاطر دارند.

تغییر چهره جالب  آزیتا حاجیان " مهری مادر کیمیا"  در 66 سالگی بعد از گذشت 9 سال

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.