۱۰۹۴۴۱
۲۵۶۱
۲۵۶۱

ورزش در دوران حاملگی، تاثیر بر خواب و اشتها

انجام حرکات ورزشی در دوران بارداری می‌تواند آرامش و همینطور کنترل اشتها و خواب را برای مادران آینده به دنبال داشته باشد.

چرا ورزش در دوران بارداری اهمیت دارد؟
شاید این سوال هم در ذهن شما نقش بسته باشد و جواب قانع کننده‌ای برای آن نداشته باشید و بگویید چون همه می‌ گویند ورزش در دوران بارداری مفید و سودمند است پس باید به حرکات ورزشی پرداخت.

انجام حرکات ورزشی در دوران بارداری می‌تواند آرامش و همینطور کنترل اشتها و خواب را برای مادران آینده به دنبال داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های ورزش می‌توان به بهبود خلق و خوی مادر، تقویت ارتباط مادر با جنین از طریق جفت و همینطور تناسب اندام را نام برد. اما ورزش کردن مادران نه تنها تاثیر مثبتی را بر مادران دارد بلکه باعث می‌شود تا جنین نیز با وزن متعادل و نرمالی متولد شود که در نتیجه تاثیرات ورزش مادران است.

ورزش می‌تواند دردها یا مشکلات متعددی که ممکن است در متولد شدن نوزاد به وجود آید را نیز کاهش داده و بر استقامت بدن مادر بیافزاید. از مهمترین ویژگی‌های ورزش می‌توان به کاهش نیاز به جراحی‌های سزارین را اشاره کرد. ورزش به ضربان قلب مادر و همینطور بهتر تنفس کردن نیز کمک می‌کند.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.