۱۷۰۴۴۷
۱۱۰۸
۱۱۰۸

حساس شدن در بارداری، مراقب کلماتتان باشید

خانم های باردار در این دوران علاوه بر تغییرات جسمی، دچار تغییراتی در حالت روحی نیز شده که منجر به حساس...

خانم های باردار در این دوران علاوه بر تغییرات جسمی، دچار تغییراتی در حالت روحی نیز شده که منجر به حساس و زودرنج بودن آنها می شود. به همین دلیل نیاز است تا اطرافیان بیشتر از پیش مراقب رفتار و حرف های خود باشند و در این مقاله تصمیم گرفتیم جملاتی که نباید در این دوران به آنها بگویی را برای تو بازگو کنیم:
۱. چقدر چاق شده ای: این جمله برای خانم های باردار بسیار ناراحت کننده است، زیرا با گذشت ماههای بارداری می بینند که سایزشان افزایش یافته و گفتن این موضوع از طرف دیگران نیز آنها را حساس تر می کند.
۲. تا می توانی بخواب، زیرا بعدها خوابیدن تعطیل است: این جمله فقط استرس آنها را بیشتر می کند و در واقع شنیدن آن به نفعشان نیست.
۳. از آخرین روزهای تنهایی لذت ببرید: هیچ زوجی دوست ندارند با به دنیا آمدن فرزندان رابطه شخصیشان دچار اختلال شده و از هم دور شوند. بله با وجود فرزاندان زندگی دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد، اما همیشه باید از رابطه نیز مراقبت کرد.
۴. به فرزندت شیر می دهی؟: برخی مادران با توجه به شرایط خود ممکن است تمایل داشته باشند به فرزند خود شیر مادر ندهند و با این جمله تقریبا آنها را معذب می کنی، زیرا می دانند پس از گفتن کلمه "نه"، نصیحت های زیادی را خواهند شنید.
۵. اشتهای تو بسیار زیاد شده است: در واقع گفتن این جمله به هرکسی بسیار اشتباه بوده و به یاد داشته باش که یک خانم باردار تقریبا همیشه گرسنه است و باید شرایط جسمی و روحی او را نیز در نظر بگیری.
۶. دوقلو؟! آیا مطمئنی که می توانی؟: در واقع مادران پس از شنیدن این خبر علاوه بر خوشحالی حتما استرس خواهند داشت و در مورد آن فکر کرده اند. با پرسیدن این سوال نیازی به یادآوری دوباره نیست.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.